Imperio de la Mentira

Całkowita wolności, pod każdym względem.


Forum RPG o wszystkim co nam się tylko zamarzy.
 
IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Demony w Sforze

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Demony w Sforze   Sro Lip 20, 2016 7:57 am


THERE IS NO PLACE LIKE HELL
Wstęp
Od wieków psy pragnące potęgi za wszelką cenę zwracały się w stronę sił nieczystych, poszukując w nich sprzymierzeńców. Nie zważając na konsekwencje, zawierały pakty z samymi diabłami czy demonami. Nierzadko zaślepieni swymi żądzami zatracali się bezpowrotnie w mroku, sprzedając duszę na wieczną mękę w otchłani piekielnej.
Jednakże nastały inne czasy, wiek w którym to Demon i zawarty z nim pakt stał się jedynie narzędziem, a nie niemożliwą do zatrzymania drogą ku samozagładzie paktującego z nim psa.
Jedno stado szczególnie lubowało się z czarnej magii i zakazanych praktykach - była to okryta złą sławą Sfora Demonów. Mieszanka psów, które drogi ku zwycięstwu upatrywały w swej więzi z siłami nieczystymi. Jedni próbowali uczynić sobie upadłych poddanymi, a jeszcze inni widzieli w nich równorzędnych towarzyszy. Zawierali z nimi potężne pakty, aby zdobyć siłę której tak pragnęli. Praktyka ta trwała latami, dlatego siły piekielne także zaczęły interesować się Demonicznymi psami, wypatrując i rozwijając ich potencjał.

Tak oto nasza sfora stoi na krawędzi piekieł, dumna i silna u boku tych, których inne psy za bardzo się obawiały, by choćby przepuścić przez swój ciasny umysł myśl o paktowaniu z nimi.

Co to dla nas oznacza?
Otóż Sfora Demonów posiada możliwość zawarcia paktu z istotą piekielną. Dzięki tej więzi możliwe jest pozyskanie przez psa ogromnej mocy, którą może wykorzystać wedle uznania.

Co zrobić aby uzyskać demona?
Po pierwsze podczas zapisu w naszym stadzie masz możliwość nadania mu imienia, a zatem zasygnalizowania nam że takie wynagrodzenie chciał byś otrzymać. Następnie musisz udać się do Kapłana Piekieł lub jednego z Siewców Potępionych, a oni przeprowadzą ci rytuał, dzięki któremu zawrzesz swój pierwszy pakt z istota piekielną.

Czy muszę być opętany przez demona?
Oczywiście że NIE! Jest to wynagrodzenie dobrowolne, mogące sprawić ze twoja fabuła będzie ciekawsza, a nie obowiązkowy element. Wystarczy odmówić przyjęcia demona w karcie zapisu do stada. Nieobowiązkowe jest także rozwijanie swojego demona i zawieranie kolejnych paktów. Możesz przyjąć demona, jeśli chcesz, i nie rozwijać go później. Wszystko zależy od ciebie.

Przy tworzeniu naszego demona musimy wziąć pod uwagę kilka rzeczy :

1. Imię naszego demona
To oczywiste, że nie nazwiemy istoty piekielnej "Ciapek", bo takie imię posiada zerowy klimat. Mile widziane są imiona demonów, upadłych aniołów czy diabłów. oto kilka przykładów :
Beliar, Astaroth, Arakiel, Forneus, Hannael, Jabiel, Jacer, Caim, Kazabiel, Marou, Ofis
>>Pod tym linkiem mamy podaną listę przykładowych imion<<

2. Pochodzenie diabelskiej istoty
Przeszłość - Oznacza to tyle, że możemy umieścić w historii naszej postaci informacje o tym, że została ona opętana przez demona już wcześniej, a po przez przybycie do SD chciała się nauczyć z nim paktować. A może przybyła by go raz na zawsze zapieczętować? Twój wybór.
Teraźniejszość - Postać zyskuje swojego demona już po zapisaniu się do SD poprzez specjalny rytuał w trakcie swojej fabuły.

3. Wygląd naszego mrocznego towarzysza
Początkowo twoja postać jest jedyną istota zdolną zobaczyć demona. Jego postać może być dowolna jako że jest ona tylko projekcją wytworzoną przez umysł naszej postaci. Więc nasz demon może mieć dowolny wygląd, smok, wilki maż, rogata bestia a może przypomina zmarłą siostrę naszej postaci by igrać z naszą postacią? To zależy od ciebie.

4. Relacje z naszą postacią

Fajnie by było przemyśleć sobie, jak nasza postać odnosi się do tego knującego głosu w jej głowie. Są sojusznikami? Wrogami? A co sam demon mógł by chcieć osiągnąć przez opętanie właśnie twojej postaci? To wszystko już zależy od was. Jest mnóstwo możliwości.


>>>Pakty<<<

Ogólne informacje
-Dzięki zawiązywaniu paktów tworzymy coraz mocniejszą więź z istota piekielną która zamieszkuje nasze ciało.
-Pakty są traktowane jak zwykłe wynagrodzenia i można je zawierać niezależnie od awansów.  
-Postać która posiada w sobie demona, nie jest zobowiązana go rozwijać po przez pakty. .
-Zawiązywanie kolejnych paktów może się odbyć wyłącznie fabularnie, po przez specjalny rytuał który może przeprowadzić Alfa, MG lub jeden z Kapłanów Piekieł lub też Siewców Potępionych.
-Na każdym poziomie zmuszeni jesteśmy poświęcić fragment siebie na rzecz demona.
-Psy ze sfory są w stanie zobaczyć demona innego psa jeśli ten postanowi się ujawnić. Mogą z nim także rozmawiać jeśli ten sam zechce nawiązać kontakt. W innym przypadku demon pozostaje uśpiony w odmętach psiego umysłu i może się porozumiewać ze swoim nosicielem za pomocą myśli.
-W raz z zawiązaniem nowego paktu pies otrzymuje moc tego paktu oraz wszystkich poprzednich.
-Ciało psa może być zamieszkane przez kilka demonów jeśli uważasz że to pomoże ci w fabule, jednak dają takie same efekty jak posiadanie jednego. Różnica jest jedynie fabularna.
Moc uaktywnia się w przypadku przejęcia kontroli nad psem przez demona.

Okres Przygotowawczy
Dotyczy szczeniaków i nowicjuszy SD. Biorą udział w Ceremonii Przywołania, podczas której nawiązują pierwszy świadomy kontakt z demonem. Od tej pory są związani ze złym duchem najcieńszą z możliwych więzi - muszą udowodnić, że są godni opieki demona, kontaktu z nim. W trakcie tego okresu demon obserwuje nowicjusza i na koniec decyduje czy chce się z nim związać.
Moc : Na tym etapie Demon jest w stanie porozumiewać się ze swoim nosicielem jednak w żaden sposób nie jest w stanie wpływać na jego życie. Jedyną rzeczą jaka odróżnia opętanego psa od pozostałych jest czarna aura przypominająca dym otaczająca psa, którą mogą dostrzec co bardziej wrażliwe psy. Oraz ślepia które stają się dzikie, błyszczące i nienaturalne gdy tylko pies zostanie rozgniewany. to jak wyglądają oczy psa zależy od demona jakiego nosi. Mogą być płomienne i świetliste a może wręcz przeciwnie, całkowicie czarne i bezdenne.
Ofiara : Pakt zawiera się po przez nacięcie łapy psa i poświecenie części jego krwi na ołtarzu.

Pakt I - Zaufanie
Stosunki między psem a demonem: W raz z zawiązaniem pierwszego paktu wpływ demona na na psa jest znacznie większy. Zdarza mu się wybuchać agresją i niekontrolowanie tracić panowanie nad swoim ciałem. Dzięki ofierze z części ciała psa demon ma teraz stały kontakt z otaczającym go światem. Wciąż nie jest w stanie zrobić niczego bez zgody nosiciela ale jest w pełni świadomy tego co go otacza i może współodczuwać to co pies.
Opis mocy : Gdy pies z własnej woli odda kontrole nad ciałem swemu demonowi staje się silniejszy i agresywniejszy na 3 posty. Można tego użyć 2 razy w tygodniu, lub jednorazowo na 5 postów.
Ofiara : Ta ofiara jest najważniejsza, albowiem aby móc całkowicie złączyć się z demonem pies musi poświęcić jakąś część swojego ciała, oko, łapę, ogon, ucho, pazury, kły itd. W zamian ta część ciała zostaje zastąpiona czarną energią która od teraz tworzy nową cześć ciała psa. Na cześć ciała jako że jest żywa energia jest odporna na wszelkie urazy czy czynniki zewnętrzne, do tego stopnia że jeśli zostanie zanurzona w kwasie psu nic nie będzie. Jednakże jeśli pies odejdzie ze stada lub straci demona straci także tą część ciała na stałe.

Pakt II - Krew
Stosunki między psem a demonem: Demon teraz może przejmować ciało swego nosiciela bez jego przyzwolenia, jednak może robić tylko to co uważa za najlepsze dla interesów swego pana. Niestety poczucie tego co jest właściwie u istot piekielnych może mocno się różnic od poglądów psa. Od tej pory to samo ciało zamieszkują dwie równorzędne istoty które mają do niego takie samo prawo, przez co czasami dochodzi między nimi do spięć.
Opis mocy : Dotkniecie przejętej przez demona części ciała sprawia potworny ból i sprawia ze ciało psa zaczyna gnić za życia. Należy udać się do kapłana lub medyka aby ten proces powstrzymać.
Ofiara : Pies musi poświęcić jakąś część swojego ciała, oko, łapę, ogon, ucho, pazury, kły itd. W zamian ta część ciała zostaje zastąpiona czarną energią która od teraz tworzy nową cześć ciała psa. Tak samo jak w poprzednim pakcie.

Pakt III - Champion piekieł
Stosunki między psem a demonem: Gdy pies przypieczętuje swój ostatni pakt z piekielną istotą dokonując najwyższej ofiary, a mianowicie poświęcając własne życie na Ołtarzu, zostaje wskrzeszony przez demona i łączy się z nim na zawsze. od teraz nie ma już dwóch równorzędnych istot a jedna niezwykle potężną. Pies nabiera demonicznych cech, jego wygląd zewnętrzny zmienia się diametralnie. to jak od teraz będzie wyglądał zależy tylko i wyłącznie od demona z którym się połączył. Od teraz jedyną możliwością aby pies posiadał bardziej normalny wygląd jest noszenie specjalnej magicznej maski. W innym wypadku każdy pies wyczuje i zobaczy z jak potworną i wynaturzoną istotą właśnie się spotkał.
Opis Mocy : Demon od teraz jest w stanie kontrolować wszelkie niżej położone w hierarchii piekielne byty (Także te z innych stad, jeśli cokolwiek jest podpisane jako demon, diabeł lub upadły anioł z innego stada może to kontrolować przynajmniej przez 3 posty). Także te które zamieszkują inne psy, także te z SD. potrafi także przyzywać wszelkiego rodzaju plugastwa zamieszkujące odmęty piekielne aby walczyły w jego obronie. 2 razy w miesiącu pies jest w stanie przyzwać po 5 istot piekielnych aby walczyły u jego boku, na okres trwania 3 postów.
(później jak będą już statystyki damy im jakieś statystyki)
Ofiara : Pies musi poświęcić własne życie aby przypieczętować ten pakt i na zawsze połączyć się z demonem.


>>>Kapłani<<<
Ogólny Opis
Jedną z najważniejszych ról w Sforze Demonów odgrywają Kapłani. to oni przyzywają demony, zawiązują z nimi pakty i składają ofiary aby zapewnić psom przychylność bogów. Żadna uroczystość w sforze nie może się obyć bez ich obecności. To przewodnicy duchowi zdolni porozumiewać się z otaczającym nas światem nie materialnym. Potrafią zarówno przywoływać demony i duchy oraz z nimi rozmawiać jak i je odpędzać. Znają się także na magii ochronnej, rytuałach, runach i symbolach. Psy udają się do nich po rady, błogosławieństwo a nawet wróżby.
Oddają swą duszę jednemu z bogów SD i według jego praw żyją.

Obowiązki kapłanów
-Dbanie o tereny świątynne (na terenie świątyni kapłan działa jak MG)
-Składanie ofiar bogom
-Odprawianie wszelkiego rodzaju mszy i rytuałów stadnych
-Głoszenie słów wybranego przez siebie boga
-Przyzywanie oraz odpędzanie demonów podczas zawierania paktów

Spis Kapłanów SD
Sfora może posiadać 3 głównych kapłanów oraz ich 5 pomocników.
Kapłan Piekieł - Jego specjalizacją są runy ochronne talizmany oraz amulety.
Kapłan Piekieł - BRAK
Bluźnierczy Egzorcysta - Jego specjalizacją jest przywoływanie oraz odpędzanie duchów i demonów.
Bluźnierczy Egzorcysta - BRAK
Wieszcz Końca Świata - Jego specjalizacją jest przepowiadanie przyszłości, oraz wróżby.
Wieszcz Końca Świata - BRAK

Spis Siewców Potępionych
-BRAK
-BRAK
-...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
 
Demony w Sforze
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Demony

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Imperio de la Mentira :: Prywatne miejsca :: ►Informacje◄ :: >>Archiwum Kot.K-
Skocz do: