Imperio de la Mentira

Całkowita wolności, pod każdym względem.


Forum RPG o wszystkim co nam się tylko zamarzy.
 
IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Sesja - Wybranka Płomienia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Azarel1

avatar

Liczba postów : 1
Points : 256
Join date : 08/02/2017

PisanieTemat: Sesja - Wybranka Płomienia   Sro Lut 08, 2017 7:10 pm



Imię:
​Azarel
Nazwisko: ​ Fiazzo
Ksywa: ​Azia
Wiek: ​ 16 lat
Rasa: ​ Wampir
Opis Rasy :
Krwiożercze bestie, jak kto woli. Żywiące się ludzką krwią. Posiadający nadludzkie zdolności. Wrażliwi na światło dzienne, które jest dla nich zabójcze. Innym, ze zdolnością "niepalnego" nie przeszkadza ono jednak, w długim narażeniu na jego promienie zaczyna się powoli palić zaczynając od poparzenia. Nie odbija się w lustrze, nie boi się święconej wody. Zabić można tylko poprzez spalenie bądź odcięcie głowy. Kołek powoduje uśpienie delikwenta co jednoznaczne jest z osuszeniem ciała z krwi.
Propozycja Rangi*: ​ Księżniczka
Wygląd: Smukła sylwetka, nie za wysoka. Długie włosy upięte z gracją i ładem. Drobne dłonie o ostrych paznokciach. Duże niebieskie oczy. Około 170cm wzrostu.
Rodzina : ​ Matka martwa, zamordowana przez łowców wampirów. Ojciec, Król i władca Transylwanii.
Pochodzenie: ​ Transylwania.
Charakter: ​Az jest upartą i pewną siebie wampirzycą. Nie znosi zakazów i nakazów. Lubi przyglądać się Ojcu oraz jego tyranii wobec poddanych. Familiantów traktuje niemal na równi ze sobą. Mimo, ciągłych nagan ojca ona nie potrafi być tak bardzo władcza jak jej ojciec. Jest wyjątkiem wśród pobratymców. Choć jest młoda i piękna nie myśli o zamążpójściu. Dla niej liczy się to co jest teraz i tutaj. Wymyka się straży kierując się w swoje strony. Nigdy nie unosi się bez powodu. Przeważnie chodzi w spodniach i bluzie co powoduje totalną wściekłość ojca. Mimo swojego statusu, nie gardzi służbą będąc dla nich uprzejma a nawet pomocna.
Lubi:
- spacery
- książki
- towarzystwo służby
- muzykę
- śpiew
- zwierzęta
Nie lubi: ​
- Chciwości
- Zdrady
- wilkołaków
Historia: ​Az urodziła się w rodzinie królewskiej. Rodzice szczęśliwi, że w końcu posiadają córkę w gronie pięciorga synów. Radość była ogromna, w końcu nikt się nie spodziewał, że Królowa zdecyduje się na córkę. A jednak. Wychowywana przez wampiry Azarel dorastała jako człowiek. Uczona tego jak się postępuje, jak należy się odnosić na balach do poszczególnych osób. W końcu była córką Króla i musiała potrafić obracać się w szlachcie. Jako człowiek była ciągle pilnowana, gdzie się ruszyła tam straż. Gdzie nie przystanęła tam służba. Wszyscy panicznie bali się gniewu Króla i Królowej oraz braci. Mała Az wyrosła w końcu na śliczną nastolatkę. Niestety był to dla niej koniec przyjemnych chwil. Śmierć matki, którą uznawała od maleńkiego jako swoją biologiczną sprawiła, że Az popadła w depresję. Ojciec widząc stan córki zahipnotyzował ją naprowadzając na pozytywne tory. Gdy dziewczyna wróciła do pełni rozumu ojciec podjął decyzję o przemianie jej. W końcu ileż można ryzykować? Przemiana była okropnie bolesna. Najpierw ugryzienie, ból przeszywający ból...a potem błoga przyjemność, niemal rozkosz. Euforia, której nigdy nie zapomnij. Obudziła się kolejnej nocy wygłodniała i spragniona wiedzy. Wówczas ojciec powiadomił Az o śmierci matki. Wyjaśniając jej, że wina leży po stronie łowców. Az poprzysięgła zemstę. Jednak nie zmieniła swego podejścia do familiantów, którzy teraz stali się jej oczyma za dnia, a posiłkiem po zmroku. Jedak nie korzystała z ostatniej opcji jaką oferowało jej posiadanie familianta. W końcu jak można jeść kogoś, kogo traktuje się jak przyjaciela prawda? Niestety Ojcu się to nie podobało. Co zaczynał dobitnie okazywać. Bracia również jako starsi posiadający już ponad tysiąc lat najstarszy a najmłodszy osiemset lat życia wampirzego. Nigdy nie odpuszczali Az tego, gdy byli świadkami jej łagodności. Wiedzieli, że musi stać się twarda i zdecydowana na każdy krok. W końcu nigdy nie wiadomo, kiedy służba stanie po przeciwnej barykadzie, a wówczas nie będą liczyły się pozytywy między nimi.
Moc specjalna: ​
- Odczytywanie poprzez krew - by dowiedzieć się prawdy wystarczy, że ukąsi danego osobnika a wszystko co robił. Moc ta sięga do 2 tygodni wstecz. Niestety korzystanie z tej mocy, jest dla niej męczące. Im młodszy wampir tym szybciej się męczy i słabnie.

Rodzaj broni: ​ Posiada sztylet posrebrzany
Ekwipunek*: ​
Fobia*: ​
Towarzysz*:
Inne Uwagi*:"  
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Wybranka Płomienia   Sro Lut 08, 2017 9:04 pm



Rodzina
Azmodeusz - Ojciec
Azaviel - Najstarszy brat
Raziel - Najmłodszy brat
Azrael - Jeden z 20 braci
Raimo - Nie obecny na zebraniu brat

Słudzy
Greil - Sługa
Jet - Ghul Raziela
Roshiel Sevarothe (Rosh) - Potężny mag zmieniony przez Bela w kota.

Pozostałe postacie
Czarny Lord - Niemal legendarny potężny władca Transylwanii, z gatunku tych o których wszyscy słyszeli a nikt nie widział.

Postacie legendarne
Beliar - Twój nowy pracodawca
Król Kruków - Ten którego obiecałaś zgładzić, kimkolwiek jest.

Nazwy
Demonizacja - Wypicie do cna wampira przez wampira. Zakazana technika.
Zakon Szkarłatnej Róży - Zakon łowców


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Sro Lut 15, 2017 2:57 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Wybranka Płomienia   Sro Lut 08, 2017 10:46 pm


Hierarchia wampirów

Familiant  (Ludzki sługa, wampiry mogą żywić się jego krwią lub wykorzystywać go do załatwiana swoich interesów za dnia)
Minion (człowiek karmiony wampirzą krwią, jest od niej uzależniony i zrobi wszystko dla swojego pana. Umrze bez dawki krwi. Nie nadaje się do "spożycia")
-Ghul (czyli najniżej położone istoty, niemal bezmózgie wampiry które wykonują tylko rozkazy swojego pana)
-Szlachcic (zwykły wampir zazwyczaj pozbawiony mocy)
-Rycerz (silniejszy wampir pod względem fizycznym, zazwyczaj posiada jakąś wampirzą moc)
-Kasztelan (potężniejszy od Rycerza, zazwyczaj bardziej polega na magii)
-Baron (w równej mierze polega na magii jak i sile fizycznej)
-Hrabia
-Lord
-Markiz
-Książę
-Arcyksiążę
-Pradawny (najstarsze i najpotężniejsze wampiry, obecnie za jednego z pradawnych uważa się niejakiego Vessala, jednak nie jest to potwierdzone)

Wampiry i światło słoneczne

-Nocni łowcy - wampiry które mogą chodzić tylko nocą, za dnia śpią. Nawet najmniejszy kontakt ze światłem słonecznym to dla nich śmierć.
-Chodzący w cieniu - wampiry te przeskakują z jednego cienia na drugi unikając bezpośredniego kontaktu ze słońcem.
-Kroczący za dnia - tylko najpotężniejsze wampiry opanowały tą sztukę sprawiającą że mogą chodzić podczas dnia, jednak tylko przez krótki okres czasu gdyż jest to wyjątkowo wyczerpująca technika.

Charakterystyki wampirów

-Ponadludzkie zmysły oraz statystyki. Standardowo trochę ponad przeciętną, ale to zależy od jednostki oraz jej rangi, profesji, wieku i szkolenia.
-Wrażliwość na słońce. (Promienie słoneczne mogą doprowadzić do śmierci)
-Wrażliwość na wodę święconą, krzyże oraz święte symbole. Aczkolwiek jest to raczej "mentalna alergia". Więc wampiry różnie reagują na nie.
-Czosnek, płynąca woda czy potrzeba zapraszania ich do środka to mit. (chyba że gracz ma ochotę sobie tak utrudniać życia i dopisać to do listy rzeczy charakteryzujących wampiry)
-Każdy wampir może przemienić człowieka w wampira na swoim poziomie lub niższym po przez wypicie jego krwi a następnie podanie mu swojej.
-Każdy wampir może stworzyć dowolną liczbę ghuli czyli najniższych rangom wampirów. Są to bezmyślne istoty typu przynieś, wynieś, pozamiataj i zabij moich wrogów. Nie czują bólu, są na to za głupie. Mogą żywić się nawet krwią szczurów, ale stanowczo nie pogardzą człowiekiem. Ten kto je stworzył sprawuje nad nimi mentalną kontrolę. Inny wampir może przejąć ghula stworzonego przez kogoś innego aczkolwiek musi do tego przełamać siłę woli nie samego ghula lecz jego stwórcy.
-Podając krew wampira żywemu człowiekowi tworzy się Miniona. Jest to człowiek który staje się uzależniony od krwi wampirzej i absolutnie wierny. Dzięki temu można zmusić kogoś do posłuszeństwa.
-Ghule mogą się żywić krwią zwierząt, wyższe rangą wampiry moga pić zwierzęta, jeszcze wyższe tylko wyłącznie ludzi a najwyższe podobno mogą pić tylko inne wampiry.
-Picie krwi wampira przez innego wampira nazywany Demonizacją to temat tabu. Jest to zakazana technika ponieważ mówi się że wypijając innego wampira do cna wysysa się także jego duszę. Faktem jest jednak że wypicie innego wampira sprawia że wszystkie jego wspomnienia, mysli, uczucia a nawet zdolności przechodzą na drugiego wampira czyniąc go znacznie silniejszym. Jednakże z czasem taki wampir może się zatracić w myślach i wspomnieniach zabitego rzez siebie wampira co może doprowadzić go do szaleństwa.
-Im potężniejszy i starszy wampir tym słabszy fizycznie. Najstarsze wampiry są tak słabe jak zniedołężniali starcy, ich ciała się wręcz rozpadają, ale nie łódź się, nie zdążysz do nich dojść by zadać cios.  
-Wampiry posiadają sporą gamę umiejętności magicznych na których przede wszystkim polegają. (ich zdolności będą rozpisane kilka postów niżej)

Gatunki Wilkołaków
Feral - Najsilniejsze i najbardziej brutalne pośród wilkołaków, uznaje się je za pierwotną rasę wilkołaków. Niestety za każdym razem gdy przybierają swoją wilczą postać tracą nad sobą kontrolę. Są idealną bronią przeciwko wampirom, ale potrafią w szale zabijać również sojuszników. Posiadają tylko i wyłącznie naturalne pełne kolory sierści i oczu. Zazwyczaj szare futro żółte lub brązowe oczy.
Wilki Leśne - Najbardziej rozpowszechniona i najbardziej wszechstronna ze wszystkich ras wilkołaków. Występują we wszystkich umaszczeniach.
Wilki Śnieżne - Najbardziej wytrzymałe na warunki pogodowe. Posiadają białą sierść czasem z czarnymi drobnymi dodatkami.
Wilki Górskie - Cechują się wyjątkową siłą fizyczną. Umaszczenie zazwyczaj ciemne.
Złote wilki - Są niczym wilkołacza arystokracja, są najszybsze i najzwinniejsze ze wszystkich ras. Cechuje je złota sierść czasami z dodatkiem bieli lub czerni i niespotykane kolory oczu.



Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Sro Lut 15, 2017 12:36 pm, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Wybranka Płomienia   Czw Lut 09, 2017 9:22 pm



-Dręczycielka Bela
-Jedna niemożliwa rzecz na raz









Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Wto Lut 14, 2017 10:25 am, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Wybranka Płomienia   Czw Lut 09, 2017 11:06 pm





-Naszyjnik z wężem od Beliara
-Miecz ojca
-Świecznik
-Lina
-Latarka
-Koc
-Plecak
-5 fiolek krwi
-3 sztylety
-3 sukienki
-Mapa
-3 Płaszcze
-Kradziony naszyjnik


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Nie Lut 19, 2017 3:04 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Wybranka Płomienia   Wto Lut 14, 2017 10:18 am




Czarny Lord - Wręcz legendarny władca kolebki wampirów Transylwanii. Postać o której wszyscy słyszeli, nikt naprawdę nie widział. Znana jedynie z legend oraz portretów.


BELIAR - dosłowne tłumaczenie brzmi "ten, który nie ma pana", "niegodziwiec świata", "ten, który podnosi bunt" bądź "nic niewart".
Dziwna odrażająca istota z głębi twojego umysłu.


Ravash - Zwany także "Królem Kruków". Według legendy to on stworzył wilkołaki. Obecnie uznają go za swojego boga.


Repesh - Zwany także "Królem Węży". Według legendy stwórca wampirów. Obecnie uznawany za ich boga.


Kelledar - Bóg chaosu, braku zasad, szaleństwa i zniszczenia. Przypisuje mu się najróżniejsze cechy oraz wygląda, a każdy kult czci go w inny sposób.


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Wto Lut 14, 2017 1:14 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Wybranka Płomienia   Wto Lut 14, 2017 10:26 am



BRAK DANYCH
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Wybranka Płomienia   Wto Lut 14, 2017 11:32 pm

Drzewko rozwoju
Umiejętności z poziomu 0 dostępne są od razu i bez nauki.
Poziom 1 oznacza że rozpoczęcie tej drogi wymaga nauki.

Zdolności Wampiryczne - aby je uzyskać należy być wampirem
Poziom 0
-
Poziom 1
-
Poziom 2
-
Poziom 3
-

Zdolności Nekromantyczne - aby je uzyskać należy odbyć szkolenie u nekromanty, maga lub nieumarłego.
Poziom 1

Poziom 2

Poziom 3

Zdolności Okultystyczne - Należy odbyć szkolenie w sekcie, od maga lub innej osoby zajmującej się okultyzmem
Poziom 1
-
Poziom 2
-
Poziom 3
-

Wybranka Płomienia - Umiejętności dostępne tylko dla Azarel
Poziom 0
-BRAK DANYCH - Uzyskany

Teleportacja - Dostępne tylko dla Black
Poziom 0
-Teleportacja w zasięgu wzroku na odległość 2 metrów.
Ilość użyć : 2 razy dziennie.

Poziom 1
-Teleportacja w zasięgu wzorku na odległość 5 metrów.

Poziom 2
-Teleportacja w zasięgu wzroku na odległość 8 metów
Poziom 3
-Teleportacja w zasięgu wzroku na odległość 12 metrów.
Poziom 4
-Teleportacja w zasięgu wzroku na odległość 15 metrów.
Poziom 5
-teleportacja


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Czw Lut 16, 2017 10:50 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Wybranka Płomienia   Sro Lut 15, 2017 3:17 pm

Sesja : Wybranka Płomienia

Prolog - Zakończony

Rozdział 1 : Wbrew Sobie
Odcinek 1 : Gruzy i zgliszcza - Zakończony
Odcinek 2 : Daleka droga - W trakcie
Odcinek 3 : Światło na koncu tunelu


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Nie Lut 19, 2017 3:05 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Wybranka Płomienia   Sro Lut 15, 2017 3:35 pm

Spis towarzyszy


Imię : Roy
Nazwisko : Jack
Rasa : Barghest

Umiejętności :
Brak danych
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Sesja - Wybranka Płomienia   

Powrót do góry Go down
 
Sesja - Wybranka Płomienia
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Imperio de la Mentira :: Nasze Sesje RPG :: Mistrz Gry Silver-
Skocz do: