Imperio de la Mentira
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Imperio de la Mentira

Całkowita wolności, pod każdym względem.


Forum RPG o wszystkim co nam się tylko zamarzy.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Sesja - Not Quite Human

Go down 
AutorWiadomość
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
Sabrea Creed


Liczba postów : 806
Points : 5263
Join date : 19/04/2012
Age : 34

Sesja - Not Quite Human Empty
PisanieTemat: Sesja - Not Quite Human   Sesja - Not Quite Human Icon_minitimeSro Mar 08, 2017 9:11 pm

Wzór karty postaci

Imię:
Nazwisko: ​
Ksywa*: ​
Wiek: ​
Rasa: Człowiek​
Praca: Stróż prawa  
Wygląd:
Charakter: ​
Broń: ​
Stanowisko w sprawie dragów :
Towarzysz: ​Nick Valentine - Robot/Synth, za życia był prywatnym detektywem obecnie jest twoją prawą ręką. W społeczeństwie uznawany jest za zwykły sprzęt gospodarczy.
Opcjonalnie możesz mieć do tego jeszcze psa dowolnej rasy.
Znajomości: Były chłopak Samuel Hall, miły facet ale nie układało wam się. Mimo to pozostaliście przyjaciółmi.
John Havock - Burmistrz Miasta Świateł i twój szef

Historia*:
Rodzina* :
Lubi*:
Nie lubi*: ​
Ekwipunek*: ​
Fobia*: ​
Inne Uwagi*: 
(Pola wypełnione nie podlegają zmianie pola z gwiazdką nie są obowiązkowe)

ATRYBUTY
Siła : 1/3
Celność : 1/3
Inteligencja : 1/3
Charyzma : 1/3

Wytrzymałość : 1/3
Zwinność : 1/3
Spryt : 1/3
Siła woli : 1/3

(masz 5 punktów do rozdysponowania)


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Czw Mar 09, 2017 12:57 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
https://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
Sabrea Creed


Liczba postów : 806
Points : 5263
Join date : 19/04/2012
Age : 34

Sesja - Not Quite Human Empty
PisanieTemat: Re: Sesja - Not Quite Human   Sesja - Not Quite Human Icon_minitimeSro Mar 08, 2017 9:41 pm

Sesja - Not Quite Human 5_by_sziani-db2l9v9
Wstęp

Świat po wielkim nuklearnym wybuchu który zniszczył większość życia na naszej planecie. A to które pozostało zmutowało tak aby przetrwać w tych niegościnnych warunkach. Jest już 200 lat po katastrofie. Części mieszkańców trudno nazwać ludźmi, dlatego definicję tą rozszerzono o wszystkie istoty rozumne. Niestety każdy kto wyglądem odchodził od standardowej rasy ludzkiej musiał przejść test po którym stwierdzano czy można go nazwać człowiekiem. Po zdanym teście wszepia się danej istocie do czaszki czip dzięki którym można stwierdzić tożsamość danego osobnika. Obecnie istnieje obok siebie 5 ras rozumnych istot ludzie, Synthy, Zmienieni, Ghule oraz Golemy. Po za granicami bezpiecznych miast mieszkają potworne zmutowane zwierzęta oraz ludzie wyjęci z pod prawa. Obecnie istnieje jedno wielkie miasto zwane Miastem Świateł oraz wiele mniejszych osad ludzkich i farm rozrzuconych po całym Zewnętrznym Świecie. Wszystko to jest otoczone Morzem Blasku które wypełnia gęsta radioaktywna mgła. Po za zagrożeniem ze strony mutantów, dzikich ghuli oraz wyjętych z pod prawa ludzi kolejnym zagrożeniem na Terenach Zewnętrznych jest radiacja, radioaktywne deszcze, mgły, a nawet woda. Cały ten świat stał się wyjątkowo nie przyjazny dla ludzi. Ty jednak mieszkasz w Mieście Świateł jednym z nielicznych bezpiecznych miejsc a za razem największym ludzkim skupisku. Niestety jest to skorumpowane miasto w którym władze mają największe szuje i gnidy które jednak zapewniają bezpieczeństwo ludziom którzy tu mieszkają. Głównym towarem eksportowym są tu wszelkiego rodzaju chemikalia, narkotyki, alkohol oraz wszelkie używki. A całą tą zbieraninę szuj i mend za pysk twardą ręką trzyma niejaki John Havock, ghul i największa gnida jaką udało ci się w życiu spotkać. Narkotykowy król święcie przekonany że to on stanowi tu prawo oraz co gorsza twój szef. Niestety w większości przypadków twoja praca jako stróża porządku polega na mordowaniu wszystkiego co nie przestrzega jego prawa.

Sesja - Not Quite Human 6_by_sziani-db2l9v1
Rasy rozumnych istot w Mieście Świateł

-ludzie
-Synthy (Synthetic Human) rodzaj maszyn, aczkolwiek nie posiadają one praw i są uznawane za sprzęt a to czy faktycznie są myślące poddaje się w wątpliwość
-mutanci czy też jak wolą aby ich nazywać "zmienieni", zdeformowani ludzie.
-ghule czyli napromieniowani ludzie których mózg nie usmażył się jeszcze całkowicie w przeciwieństwie do ich poparzonych i wyniszczonych ciał. Żyją znacznie dłużej niż ludzie i są znacznie odporniejsi.
-Golemy, ostatnia rasa to zmutowani ludzie którzy w wyniku radiacji stali się więksi silniejsi ale znacznie mniej bystrzy w wielu przypadkach.

Sesja - Not Quite Human 7_by_sziani-db2l9us
Nazwy

Miasto Świateł - Największe ludzkie skupisko.
Tereny Zewnętrzne - wszystko po za miastami
Morze Blasku - tereny pokryte radioaktywną mgłą

Safeguards - Ludzie pod kierownictwem Perciego którzy pomagają ludziom za granicami miast.
Miasto Słońca - Miasto które dopiero się buduje dzięki współpracy okolicznych osadników i grupy zwanej Solace.
Solace - Nowa grupa pomagająca ludziom pod przewodnictwem niejakiego Helliosa. Idealiści.


Sesja - Not Quite Human 8_by_sziani-db2l9ul
Tereny Zewnętrzne są zwykle siedzibami różnego rodzaju gangów. Ludzi wyjętych z pod prawa zwykle trudniących się jedynie przeszukiwaniem zgliszczy, kradzieżami, zabijaniem i zastraszaniem okolicznych farmerów. W większości nie mają czipów i przez społeczeństwo Miasta Świateł nie są uznawani za ludzi.

Najbardziej znane Gangi
Szperacze - Rodzaj gnid które znaleźć można wszędzie w świecie Zewnętrznym. Zwykle żyją z tego co uda im się znaleźć lub zabrać innym.
Znak rozpoznawczy : Czaszka przebita piorunami

Strzelcy Niebios - Zwani też czasem Aniołami, zwykle na siedziby zajmują wysokie budynki lub sami tworzą wysokie wieże. Przede wszystkim szkolą snajperów. Jeśli cię dostrzegą nie zdążysz podejść wystarczająco blisko aby zabić ich broniom białą.
Znak rozpoznawczy : Skrzydła w każdej postaci, najczęściej owinięte cierniem, przebite lub krwawiące.

Wężowcy
- Zwykle kryją się we wszelkiego rodzaju tunelach. Nie radzę wchodzić do metra lub kanałów.
Znak rozpoznawczy : Węże we wszelkich rodzajach, najczęściej owinięte wokół wszelkiego rodzaju broni lub siebie wzajemnie.


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Pią Mar 17, 2017 3:11 pm, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
https://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
Sabrea Creed


Liczba postów : 806
Points : 5263
Join date : 19/04/2012
Age : 34

Sesja - Not Quite Human Empty
PisanieTemat: Re: Sesja - Not Quite Human   Sesja - Not Quite Human Icon_minitimeCzw Mar 09, 2017 12:02 pm

Sesja - Not Quite Human 9_by_sziani-db2l9ud
Sesja jest bardzo nastawiona na zbieranie przedmiotów, a post apokaliptyczny świat jest świetnym miejscem do tego.

EKWIPUNEK
-Pistolet z wygrawerowanym smokiem
-20 naboi
-Przedwojenny pistolet policyjny Nicka
-Mini komputer używany do odczytywania czipów, z radiem oraz licznikiem Geigara
-Odznaka
-7 kapsli
-Plecak
-Kozik
-Bukłak na wodę
-Srebrny widelec - Może być coś warty
-Nóż Havocka (+1 do obrażeń)
-Addictol - leczy wszelkie uzależnienia
-Śrubki, taśma klejąca - komponenty potrzebne do napraw
-Kluczyk do sejfu
-Masywna latarka
-Ozdobna obroża z prostą smyczą
-Snajperka z dobrą lunetą (+1 do celności)
-Jedzenie dla siebie i Konga na 2 dni
-Płaszcz Generalski (+5 do obrony)
-Zniszczona snajperka  
-Naszyjnik z kła Deathclawa od Dansa
-Apteczka

Sesja - Not Quite Human 11_by_sziani-db2laj7
Ekwipunek Nicka
-Pistolet Szperacza (+1 Obrażeń)
-Paczka papierosów
-Zapalniczka
-Notes z długopisem


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Pią Kwi 14, 2017 7:57 pm, w całości zmieniany 26 razy
Powrót do góry Go down
https://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
Sabrea Creed


Liczba postów : 806
Points : 5263
Join date : 19/04/2012
Age : 34

Sesja - Not Quite Human Empty
PisanieTemat: Re: Sesja - Not Quite Human   Sesja - Not Quite Human Icon_minitimeSob Mar 11, 2017 11:50 am

Sesja - Not Quite Human 10_by_sziani-db2l9u6
POSTACIE

Nick Valentine - Synth, twój wierny przyjaciel i strażnik. Ma osobowość i wspomnienia przedwojennego policjanta.
Umiejętności
-Prowadzenie pojazdów
-Specjalizacja : pistolety
-Hakowanie
Lubi : Święty spokój, pomagać innym, opiekować się innymi, papierosy

Kong - ogromny mastiff tybetański.
Umiejętności
-Tropienie
-Przytrzymywanie dużych przeciwników tak abyś mogła strzelić nim do ciebie dobiegną
-Szczęki zdolne łamać kości na jedno kłapniecie
Lubi : Jeść, spać i aportować

Shei - wysoka wychudzona mieszanka wilka z psem. Szare futro nieco wyliniałe.
Umiejętności
-Przynoszenie przedmiotów
-Polowanie
-Opieka
Lubi : Polować, aportować, pomagać, bawić się, spacery

Samuel Hall - Twój były facet. Całkiem miły, uwielbia słodycze. Rozeszliście się bo wam się nie układało, praca była czasami wazniejsza niż on. Opiekuje się umierającą adoptowaną córką.

Jerremy Havock (Ale nikt nie odważył by się nazwać go po imieniu.) - Burmistrz, narkotykowy król i ghul który za złe spojrzenie potrafi ci wrazić nóż miedzy żebra. Uważa się tu za prawo. Ale faktem jest że zapewnia Miastu Świateł i jego mieszkańcom spokój i bezpieczeństwo. "Czasami aby zniszczyć potwory, musisz stać się najgorszym z nich."
Umiejętności
-Gotowanie w warunkach polowych
-Znajomość świata zewnętrznego
-Podstawy obsługi pojazdów
-Otwieranie zamków

Reed - Prawa ręka Havocka. Zajmuje się dostawami i rozprowadzaniem towaru. Gdybyś ne wiedziała czym się zajmuje i z jak obrzydliwym ludźmi jest w konszachtach uznała byś go za całkiem zwyczajnego miłego kuriera.

Nathally Ramirez - Miła i przyjacielska sekretarka burmistrza Havocka.

Anna Cox - Twoja szefowa

Nina Curie - Młoda protegowana Anny.

Farenhait - kobieta o o ciemnej skórze przoranej bliznami i jasnych włosach, osobista ochrona Havocka.

Percy Rainman - Przywódca grupy Safeguard, twój dobry przyjaciel. pomaga ludziom po za granicami miasta.

Pickman - Seryjny morderca, przerabiający swoje ofiary na dzieła sztuki.

Simons - jeden z dilerów z Miasta Świateł.

Maya - Pies strzegący posterunku, przyjaciółka Konga.

Maxon - Przywódca szperaczy

Hellios - Przywódca grupy zwanej Solace

Colin Havkins - Przywódca w Far Heaven, do jego obowiązków należało zajmowanie się fabryką Jeta dla Havocka. Obecnie uznany za zaginionego.

Ben Woods - Zastępca Havkinsa, obecnie to on odpowiada za osadę.

Adam Horris - Młody łowca przygód.

Jack Harven - poprzedni burmistrz

Paladyn Danse
- Członek Braterstwa Stali

Sunny (Scott Harven) - Ktoś

Erine Clover- Ghul


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Nie Maj 14, 2017 8:15 pm, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
Sabrea Creed


Liczba postów : 806
Points : 5263
Join date : 19/04/2012
Age : 34

Sesja - Not Quite Human Empty
PisanieTemat: Re: Sesja - Not Quite Human   Sesja - Not Quite Human Icon_minitimeNie Mar 19, 2017 9:05 pm

Sesja - Not Quite Human 1_by_sziani-db2l9w0
Sklepik
Sklepik oferuje spora różnorodność dóbr, aczkolwiek gracz nie musi się ograniczać do tylko do tego co zostało spisane. Można poprosić o coś czego w spisie nie ma a MG zadecyduje czy uda mu się to kupić i za jaką cenę.

Jedzenie
Chleb - 7 kapsli
Ser/jajka - 9
Mięso - mięso jest tu towarem luksusowym, to najlepszej jakości pozyskiwane jest z Bahminów lub kóz, tutejszego rodzaju krów - 20
Mięso gorszej jakości - mięso ze zmutowanej fauny świata zewnętrznego - 15
Czekolada - 20
Cukierki - 10
Psia karma - 15
Psie przysmaki - 20
Resztki mięsa dla zwierząt - 10
Herbata - 15
Kawa - 20
Woda - za darmo
Gotowa racja podróżna na jeden dzień - 20

Broń biała
Nóż - 30
Nóż myśliwski (+1 obrażeń) - 40
Nóż wojskowy (+2 obrażeń) - 50
Miecz - 50
Przedwojenny miecz - (+1 do obrażeń) - 75
Ciężki miecz dwuręczny - (+2 do obrażeń) - 100
Katana - (+2 do obrażeń) - 150

Broń palna
Pistolet - 100
Karabin snajperski - pozwala zabijać wrogów z dużej odległości - 200
Strzelba - zadaje większe obrażenia od karabinu czy pistoletu ale pozwala na jeden strzał - 200
Pistolet laserowy - ma szansę na poparzenie lub podpalenie przeciwnika - 200
Pistolet gamma - zadaje dodatkowe obrażenia od radiacji - 200


Amunicja
1 nabój - 4 kapsle
1 Kartridż plazmowy - 10 kapsli (naboje do pistoletów plazmowych oraz Gamma)
1 Ogniwo energetyczne - 10 kapsli (naboje do broni laserowych)
Power Core - Potężna bateria napędzająca Power Armoury - 100

Materiały wybuchowe
Koktajl Mołotowa - podpala dany cel - 20
Granaty - 30
Miny - 50
Miny plazmowe - 60

Ulepszenia do broni
Większy magazynek - pozwala na strzelania dłużej bez przeładowywania - 50
Lepsza luneta - Pozwala na lepsze celowanie (+1 do celności) - 50
Ulepszona luneta - Pozwala na lepsze celowanie (+2 do celności, jeśli masz już "lepszą lunetę") - 50
Luneta z noktowizorem - Pozwala zobaczyć cel nawet w ciemności - 60
Dłuższa lufa - (+1 do zasięgu) - 50
Ulepszony podajnik - (+1 do obrażeń) - 50

Leki
Med-X - bardzo silny środek przeciwbólowy - 35
Rad Away - Leczy chorobę popromienną - 40
Rad-X - Czasowo uodparnia na radiację - 40
Apteczka - wystarcza na jednorazowe opatrzenie rany - 30
Stimpak - Strzykawka z lekiem który przyspiesza gojenie się ran -100
Addictol - Lecz wszelkiego rodzaju zatrucia oraz uzależnienia - 40

Dragi
Jet - Jeden z najmocniejszych narkotyków na rynku, silnie uzależniający, sprzedawany w postaci inhalatorów - 50
Psycho - Silny narkotyk często wywołujący halucynacje - 50
Mentats - Jedne z najlżejszych rodzajów dragów, sprzedawane w różnych smakach, postać tabletek - 10
Day End - dość delikatny narkotyk który wprawia w stan odprężenia i pozwala zasnąć - 15

Różne
Baterie - 20
Bukłak na wodę - 20
Nóż kuchenny - 10
Wytrych - pozwala otworzyć jedne drzwi - 15
Namiot - 40
Śpiwór - 40
Latarka - 25
Lampa oliwna - 15
Oliwa - 10
Lina - 15
Komponenty do napraw - posiadając je możesz naprawić jedną rzecz - 35


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Pią Mar 31, 2017 9:29 am, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
https://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
Sabrea Creed


Liczba postów : 806
Points : 5263
Join date : 19/04/2012
Age : 34

Sesja - Not Quite Human Empty
PisanieTemat: Re: Sesja - Not Quite Human   Sesja - Not Quite Human Icon_minitimeNie Mar 19, 2017 10:19 pm

Sesja - Not Quite Human 13_by_sziani-db4alqv
Bóg słońca
W Świecie bez granic,
w świecie pełnym snów,
z miłości do słońca
ludzie pragnęli wznieśli miasto
wysokie aż do chmur

Słońce mówiło, powtarzało
Nie możecie mnie kochać
To was zniszczy dzieci moje
Kochajcie się proszę w księżycu
On ma uśmiech mój


Jednak ludzie go nie słuchali
ignorowali słowa jego
Powstawał kamień na kamieniu
Wieże rosły niczym drzewa
Coraz bliżej im było do nieba

Słońce mówiło, powtarzało
Nie możecie mnie kochać
To was zniszczy dzieci moje
Kochajcie się proszę w księżycu
On ma uśmiech mój


I tak oto miasto słońca,
miasto wież i miłości
górowało nad krainą
szczęściu nie było końca
bo oto spotkania nadszedł czas

Słońce mówiło, powtarzało
Nie możecie mnie kochać
To was zniszczy dzieci moje
Kochajcie się proszę w księżycu
On ma uśmiech mój


Lecz gdy ludzie pocałunek swój
pragnęli złożyć na nieboskłonie
promienie spaliły ciała ich
a po mieście pozostał tylko popiół i żal
tylko popiół i żal

Słońce mówiło, powtarzało
Nie możecie mnie kochać
To was zniszczy dzieci moje
Kochajcie się proszę w księżycu
On ma uśmiech mój


Prawda jednak była taka że
w tym miejscu szczęśliwości
nigdy nie było prawdziwej miłości

Bo ludzie swe miasto zbudowali z pychy
A teraz tylko wiatr pogrzebową pieśń im gra


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Sob Kwi 01, 2017 6:09 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
https://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
Sabrea Creed


Liczba postów : 806
Points : 5263
Join date : 19/04/2012
Age : 34

Sesja - Not Quite Human Empty
PisanieTemat: Re: Sesja - Not Quite Human   Sesja - Not Quite Human Icon_minitimeCzw Mar 30, 2017 4:54 pm

Sesja - Not Quite Human 12_by_sziani-db4aexq
Sanktuarium

Statystyki :
Mieszkańców : 14
Wielkość : Bardzo duże
Jedzenie : 40%
Woda : 15%
Bezpieczeństwo : 40%
Łóżka : 20
Morale : 20%

*Kolor oznacza czy dany poziom jest wystarczający czy nie. Czerwony oznacza że jest źle. Zielony że dobrze.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Spis pomieszczeń
Kwatera generalska
Stajnie*
Ogród*
Podziemia
Wielka kuchnia*
Jadalnia
Zamykane komnaty
Szpital polowy*
Zbrojownia*  Nie dostępne
Warsztat*
Fosa +7 do obronności


*Aby uzyskać przywileje płynące z tych pomieszczeń musisz przydzielić do nich odpowiednich ludzi.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Mieszkańcy
Preston Garvey - Ostatni z Minutmenów
Tony Sturges - Mechanik

Ivy - Spec od wybuchów, nie koniecznie ze wszystkimi klepkami.
Tommy - Zwinny i szybki chłopaczek, włamywacz i szpieg.

Farmerzy
Lilinette - śliczna blondynka.
Lydia - Starsza kobieta z krótkimi włosami.

Contagions Vulnerability Robotic Infirmary Engineer (Curie) - Śliczna i niewinna synthka która zna się na przedwojennym świecie oraz medycynie.
Mike Harland (Blue Jay) - 21 letni chłopak, szczupły i niepozorny. Ma ponad 200 lat.

Derek - spec od wykopalisk, ma nosa gdzie kopać ale jak mu się za dużo pozwoli to pola będą wyglądać jak ser szwajcarski
Tina - krawcowa dajmy na to, lubi to robić, ale też trzeba być gotowym że zawsze wyszyje jakiś wzorek
Serena - spokojna i cicha, zna się na zwierzętach
Charlie - mały chłopiec, który odwagi i zręczności ma aż za dużo
Angus - Pielęgniarz, do razu dogadał się z Curie.
Mira - Mała dziewczynka która nigdzie się nie rusza bez swojego misia.
Powrót do góry Go down
https://imperio.forumpl.net
Sponsored content





Sesja - Not Quite Human Empty
PisanieTemat: Re: Sesja - Not Quite Human   Sesja - Not Quite Human Icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Sesja - Not Quite Human
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Sesja - Almost Human ALA
» Sesja Łowca Potworów
» Sesja - Nowi Strażnicy Galaktyki
» Sesja - Wybranka Płomienia
» Sesja - Ostateczna Zagłada

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Imperio de la Mentira :: Nasze Sesje RPG :: Mistrz Gry Silver-
Skocz do: