Imperio de la Mentira

Całkowita wolności, pod każdym względem.


Forum RPG o wszystkim co nam się tylko zamarzy.
 
IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Sesja - Almost Human ALA

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Sesja - Almost Human ALA   Pią Mar 17, 2017 11:37 am


Wstęp
Świat po wielkim nuklearnym wybuchu który zniszczył większość życia na naszej planecie. A to które pozostało zmutowało tak aby przetrwać w tych niegościnnych warunkach. Jest już 200 lat po katastrofie. Części mieszkańców trudno nazwać ludźmi, dlatego definicję tą rozszerzono o wszystkie istoty rozumne. Niestety każdy kto wyglądem odchodził od standardowej rasy ludzkiej musiał przejść test po którym stwierdzano czy można go nazwać człowiekiem. Po zdanym teście wszepia się danej istocie do czaszki czip dzięki którym można stwierdzić tożsamość danego osobnika. Obecnie istnieje obok siebie 5 ras rozumnych istot ludzie, Synthy, Zmienieni, Ghule oraz Golemy. Po za granicami bezpiecznych miast mieszkają potworne zmutowane zwierzęta oraz ludzie wyjęci z pod prawa. Obecnie istnieje jedno wielkie miasto zwane Miastem Świateł oraz wiele mniejszych osad ludzkich i farm rozrzuconych po całym Zewnętrznym Świecie. Wszystko to jest otoczone Morzem Blasku które wypełnia gęsta radioaktywna mgła. Po za zagrożeniem ze strony mutantów, dzikich ghuli oraz wyjętych z pod prawa ludzi kolejnym zagrożeniem na Terenach Zewnętrznych jest radiacja, radioaktywne deszcze, mgły, a nawet woda. Cały ten świat stał się wyjątkowo nie przyjazny dla ludzi. Ty jednak mieszkasz w Mieście Świateł jednym z nielicznych bezpiecznych miejsc a za razem największym ludzkim skupisku. Niestety jest to skorumpowane miasto w którym władze mają największe szuje i gnidy które jednak zapewniają bezpieczeństwo ludziom którzy tu mieszkają. Głównym towarem eksportowym są tu wszelkiego rodzaju chemikalia, narkotyki, alkohol oraz wszelkie używki. A całą tą zbieraninę szuj i mend za pysk twardą ręką trzyma niejaki Jerremy Havock, ghul i największa gnida jaką udało ci się w życiu spotkać. Narkotykowy król święcie przekonany że to on stanowi tu prawo oraz co gorsza twój szef. Niestety w większości przypadków twoja praca jako stróża porządku polega na mordowaniu wszystkiego co nie przestrzega jego prawa.


Rasy rozumnych istot w Mieście Świateł

-ludzie
-Synthy (Synthetic Human) rodzaj maszyn, aczkolwiek nie posiadają one praw i są uznawane za sprzęt a to czy faktycznie są myślące poddaje się w wątpliwość
-mutanci czy też jak wolą aby ich nazywać "zmienieni", zdeformowani ludzie.
-ghule czyli napromieniowani ludzie których mózg nie usmażył się jeszcze całkowicie w przeciwieństwie do ich poparzonych i wyniszczonych ciał. Żyją znacznie dłużej niż ludzie i są znacznie odporniejsi. Nie szkodzi im promieniowanie.
-Golemy, ostatnia rasa to zmutowani ludzie którzy w wyniku radiacji stali się więksi silniejsi ale znacznie mniej bystrzy w wielu przypadkach.


Nazwy

Miasto Świateł - Największe ludzkie skupisko.
Tereny Zewnętrzne - wszystko po za miastami
Morze Blasku - tereny pokryte radioaktywną mgłą

Safeguards - Ludzie pod kierownictwem Perciego którzy pomagają ludziom za granicami miast.



Tereny Zewnętrzne są zwykle siedzibami różnego rodzaju gangów. Ludzi wyjętych z pod prawa zwykle trudniących się jedynie przeszukiwaniem zgliszczy, kradzieżami, zabijaniem i zastraszaniem okolicznych farmerów. W większości nie mają czipów i przez społeczeństwo Miasta Świateł nie są uznawani za ludzi.

Najbardziej znane Gangi
Szperacze - Rodzaj gnid które znaleźć można wszędzie w świecie Zewnętrznym. Zwykle żyją z tego co uda im się znaleźć lub zabrać innym.
Znak rozpoznawczy : Czaszka przebita piorunami

Strzelcy Niebios - Zwani też czasem Aniołami, zwykle na siedziby zajmują wysokie budynki lub sami tworzą wysokie wieże. Przede wszystkim szkolą snajperów. Jeśli cię dostrzegą nie zdążysz podejść wystarczająco blisko aby zabić ich broniom białą.
Znak rozpoznawczy : Skrzydła w każdej postaci, najczęściej owinięte cierniem, przebite lub krwawiące.

Wężowcy
- Zwykle kryją się we wszelkiego rodzaju tunelach. Nie radzę wchodzić do metra lub kanałów.
Znak rozpoznawczy : Węże we wszelkich rodzajach, najczęściej owinięte wokół wszelkiego rodzaju broni lub siebie wzajemnie.


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Pią Mar 17, 2017 12:48 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
White



Liczba postów : 2
Points : 216
Join date : 21/03/2017

PisanieTemat: Re: Sesja - Almost Human ALA   Wto Mar 21, 2017 7:11 pm

Imię: ​Natasha
Nazwisko: ​Kareri
Ksywa*: ​White
Wiek: ​25
Rasa: Człowiek​
Praca: Stróż prawa
Wygląd: Zwykła, niewysoka blondynka o włosach do pasa, zazwyczaj zaplecionych w prosty warkocz. Od razu rzucają się w oczy.. jej oczy, intensywnie fioletowe i wyjątkowo duże.
Charakter: ​Zazwyczaj spokojna i opanowana ale gdy już się wkurzył to lepiej uciekać... Jeśli lubisz swoje kończyny i inne odstające części ciała to nie prowokuje jej. Proste, prawda?
Broń: Wysuwane szpony, działko plazmowe
Stanowisko w sprawie dragów : W niewielkiej ilości chyba nie mogą być aż tak źle prawda?
Towarzysz:
​Nick Valentine - Robot/Synth, za życia był prywatnym detektywem obecnie jest twoją prawą ręką. W społeczeństwie uznawany jest za zwykły sprzęt gospodarczy.
Pies- Rottweiler o imieniu Boneclaw
Znajomości: Były chłopak Samuel Hall, miły facet ale nie układało wam się. Mimo to pozostaliście przyjaciółmi.
Jerremy Havock - Burmistrz Miasta Świateł i twój szef

​Historia*: Wychowała się u ciotki. Ojciec zmarł z przedawkowania a matka w trakcie porodu. Ciocia jest naprawdę wspaniałą kobietą i White miała niezwykle przyjemne dzieciństwo. Gdy dostała pracę jako stróż prawa dostała od niej nawet szczeniaczka.
Rodzina* : ​Ciocia- Katie Kareri
Lubi*: ​Znęcać się nad największymi szumowinami
Nie lubi*: ​Pedałów
Ekwipunek*: ​Zapas smakołyków dla psa, niewielka apteczka, czekolada
Fobia*: ​Białe króliki z czerwonymi oczami

ATRYBUTY
Siła : 2/3
Celność : 2/3
Inteligencja : 1/3
Charyzma : 2/3

Wytrzymałość : 2/3
Zwinność : 2/3
Spryt : 1/3
Siła woli : 1/3

UMIEJĘTNOŚCI
Broń Palna 1
Oswajanie 1
Otwieranie Zamków 1
Walka Wręcz 2
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Almost Human ALA   Wto Mar 21, 2017 7:24 pm


Sesja jest bardzo nastawiona na zbieranie przedmiotów, a post apokaliptyczny świat jest świetnym miejscem do tego.

EKWIPUNEK
-Pistolet plazmowy (+1 obrażeń, szansa na podpalenie lub poparzenie przeciwnika)
-Zdobiony pistolet z wygrawerowanym nazwiskiem
-Broń Erine
-Snajperka (+5 do zasięgu)
-12 kartridż plazmowych
-Pistolet z wygrawerowanym "Niech bóg ma nas w opiece" (+1 obrażeń)
-20 naboi do pistoletu
-10 naboi do pistoletu
-200 kapsli
-Odznaka policyjna
-Mini komputer na rękę z licznikiem Geygara, czytnikiem czipów, radiem oraz odtwarzaczem kaset
-Smakołyki dla psa
-Karma dla psa
-Apteczka (pozwala na opatrzenie jednej osoby)
-Rad-X (uodparnia przez krótki czas na radiację)
-Czekolada (rarytas w powojennym świecie)
-Zdobiona broszka z Azurytem
-Racja żywnościowa na jeden dzień.
-Latarka z bateriami
-2 Wytrychy
-Lina
-Bukłak na wodę
-5 srebrnych sztućców
-Części do naprawy
-3x Koktajl Mołotowa

-Power Armor
-1 założony power core


Ekwipunek Nicka
-Przedwojenny pistolet (-1 obrażeń)
-Paczka papierosów
-Zapalniczka
-Notes z długopisem


Ostatnio zmieniony przez Sabrea Creed dnia Nie Cze 18, 2017 9:15 pm, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Almost Human ALA   Wto Mar 21, 2017 7:30 pm


POSTACIE

Nick Valentine - Synth, twój wierny przyjaciel i strażnik. Ma osobowość i wspomnienia przedwojennego policjanta.
Umiejętności
-Prowadzenie pojazdów
-Specjalizacja : pistolety
-Hakowanie
Lubi : Święty spokój, pomagać innym, opiekować się innymi, papierosy

Deathclaw - ogromny rottweiler o długim ogonie.
Umiejętności
-Tropienie
-Przytrzymywanie dużych przeciwników tak abyś mogła strzelić nim do ciebie dobiegną
-Szczęki zdolne łamać kości na jedno kłapniecie
Lubi : Jeść, spać, koty i aportować

Samuel Hall - Twój były facet. Całkiem miły, uwielbia słodycze. Rozeszliście się bo wam się nie układało, praca była czasami ważniejsza niż on. Opiekuje się umierającą adoptowaną córką.

Jerremy Havock (Ale nikt nie odważył by się nazwać go po imieniu.) - Burmistrz, narkotykowy król i ghul który za złe spojrzenie potrafi ci wrazić nóż miedzy żebra. Uważa się tu za prawo. Ale faktem jest że zapewnia Miastu Świateł i jego mieszkańcom spokój i bezpieczeństwo. "Czasami aby zniszczyć potwory, musisz stać się najgorszym z nich."

Anna Cox - Twoja szefowa

Lyna Creed
- Młoda uciekinierka z gangu

Preston Garvey
- Ciemnoskóry przywódca The Safeguards, organizacji pomagającej ludziom na terenach zewnętrznych. Twój dobry znajomy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Almost Human ALA   Czw Kwi 06, 2017 12:03 pm


Sklepik
Sklepik oferuje spora różnorodność dóbr, aczkolwiek gracz nie musi się ograniczać do tylko do tego co zostało spisane. Można poprosić o coś czego w spisie nie ma a MG zadecyduje czy uda mu się to kupić i za jaką cenę. Możesz tu także sprzedać rzeczy, ale za niższa cenę.

Jedzenie
Chleb - 7 kapsli
Ser/jajka - 9
Mięso - mięso jest tu towarem luksusowym, to najlepszej jakości pozyskiwane jest z Bahminów lub kóz, tutejszego rodzaju krów - 20
Mięso gorszej jakości - mięso ze zmutowanej fauny świata zewnętrznego - 15
Czekolada - 20
Cukierki - 10
Psia karma - 15
Psie przysmaki - 20
Resztki mięsa dla zwierząt - 10
Herbata - 15
Kawa - 20
Woda - za darmo
Gotowa racja podróżna na jeden dzień - 20

Broń biała
Nóż - 30
Nóż myśliwski (+1 obrażeń) - 40
Nóż wojskowy (+2 obrażeń) - 50
Miecz - 50
Przedwojenny miecz - (+1 do obrażeń) - 75
Ciężki miecz dwuręczny - (+2 do obrażeń) - 100
Katana - (+2 do obrażeń) - 150

Broń palna
Pistolet - 100
Karabin snajperski - pozwala zabijać wrogów z dużej odległości - 200
Strzelba - zadaje większe obrażenia od karabinu czy pistoletu ale pozwala na jeden strzał - 200
Pistolet laserowy - ma szansę na poparzenie lub podpalenie przeciwnika - 200
Pistolet gamma - zadaje dodatkowe obrażenia od radiacji - 200


Amunicja
1 nabój - 4 kapsle
1 Kartridż plazmowy - 10 kapsli (naboje do pistoletów plazmowych oraz Gamma)
1 Ogniwo energetyczne - 10 kapsli (naboje do broni laserowych)
Power Core - Potężna bateria napędzająca Power Armoury - 100

Materiały wybuchowe
Koktajl Mołotowa - podpala dany cel - 20
Granaty - 30
Miny - 50
Miny plazmowe - 60

Ulepszenia do broni
Większy magazynek - pozwala na strzelania dłużej bez przeładowywania - 50
Lepsza luneta - Pozwala na lepsze celowanie (+1 do celności) - 50
Ulepszona luneta - Pozwala na lepsze celowanie (+2 do celności, jeśli masz już "lepszą lunetę") - 50
Luneta z noktowizorem - Pozwala zobaczyć cel nawet w ciemności - 60
Dłuższa lufa - (+1 do zasięgu) - 50
Ulepszony podajnik - (+1 do obrażeń) - 50

Leki
Med-X - bardzo silny środek przeciwbólowy - 35
Rad Away - Leczy chorobę popromienną - 40
Rad-X - Czasowo uodparnia na radiację - 40
Apteczka - wystarcza na jednorazowe opatrzenie rany - 30
Stimpak - Strzykawka z lekiem który przyspiesza gojenie się ran -100
Addictol - Lecz wszelkiego rodzaju zatrucia oraz uzależnienia - 40

Dragi
Jet - Jeden z najmocniejszych narkotyków na rynku, silnie uzależniający, sprzedawany w postaci inhalatorów - 50
Psycho - Silny narkotyk często wywołujący halucynacje - 50
Mentats - Jedne z najlżejszych rodzajów dragów, sprzedawane w różnych smakach, postać tabletek - 10
Day End - dość delikatny narkotyk który wprawia w stan odprężenia i pozwala zasnąć - 15

Różne
Baterie - 20
Bukłak na wodę - 20
Nóż kuchenny - 10
Wytrych - pozwala otworzyć jedne drzwi - 15
Namiot - 40
Śpiwór - 40
Latarka - 25
Lampa oliwna - 15
Oliwa - 10
Lina - 15
Komponenty do napraw - posiadając je możesz naprawić jedną rzecz - 35
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
avatar

Liczba postów : 792
Points : 2900
Join date : 19/04/2012
Age : 28

PisanieTemat: Re: Sesja - Almost Human ALA   Sro Cze 14, 2017 4:19 pm


Willa nad Strumyczkiem

Statystyki :
Mieszkańców : 5
Wielkość : Bardzo duże
Jedzenie : 15%
Woda : 45%
Bezpieczeństwo : 30%
Łóżka : 20
Morale : 20%

*Kolor oznacza czy dany poziom jest wystarczający czy nie. Czerwony oznacza że jest źle. Zielony że dobrze.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Spis pomieszczeń


*Aby uzyskać przywileje płynące z tych pomieszczeń musisz przydzielić do nich odpowiednich ludzi.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Mieszkańcy
Preston Garvey - Ostatni z Minutmenów

1. Samantha "Sam" Hale
- Młoda i wesoła dziewczyna. Lekarka, która zna się na swoim fachu
2. Anabeth "An/Ana" Martin- Bliźniaczka Martina. Chyba najlepsza kucharka jaką można znaleźć w tym podłym świecie. Potrafi zrobić coś wielkiego z prawie niczego
3. Martin Martin- Brat bliźniak An. Złota rączka, jeśli on czegoś nie potrafi naprawić to znaczy, że nie da się tego naprawić.
4. David Hattu- Zwykły dzieciak, który miał pecha urodzić się w tym świecie. Jest radosny i stara się pomagać we wszystkim w czym tylko może.
5. Klem Bush- Pasjonat wszelkiego rodzaju zwierząt. Całkiem nieźle mu idzie tresowanie ich ale i z ludźmi nie radzi sobie już tak

Rixvi - Wielki czarny pies w typie great dane. (+5% do obronności)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://imperio.forumpl.net
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Sesja - Almost Human ALA   

Powrót do góry Go down
 
Sesja - Almost Human ALA
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Imperio de la Mentira :: Nasze Sesje RPG :: Mistrz Gry Silver-
Skocz do: