Imperio de la Mentira
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Imperio de la Mentira

Całkowita wolności, pod każdym względem.


Forum RPG o wszystkim co nam się tylko zamarzy.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Twierdza Czasów

Go down 
AutorWiadomość
Sabrea Creed
Pani Wszechmysli
Pani Wszechmysli
Sabrea Creed


Liczba postów : 806
Points : 5272
Join date : 19/04/2012
Age : 34

Twierdza Czasów Empty
PisanieTemat: Twierdza Czasów   Twierdza Czasów Icon_minitimePon Maj 19, 2014 3:40 pm

Twierdza Czasów
Pozwólcie że się przedstawię, nazywam się Aleksander Górski i jestem nauczycielem już od wielu lat.To był całkowicie zwyczajny wieczór, wróciłem z pracy śmiertelnie wyczerpany. Ostatnimi czasy moje życie przypomina prawdziwy koszmar. Praca którą dotychczas tak kochałem, jest teraz dla mnie jedynie udręką. Żona Agnieszka zostawiła mnie jakiś czas temu, niedługo z pewnością dostarczą mi papiery rozwodowe. Brak mi już sił by wstawać co rano do pracy którą z każdym dniem darzę coraz większą nienawiścią. Czuję się pusty i wypalony, na niczym mi już nie zależy a w lustrze patrzy na mnie obca twarz zniszczonego i zmęczonego człowieka. Już od kilku godzin leżę samotnie w tym wielkim łóżku, patrząc w biały sufit nade mną. Sen chociaż tak upragniony tej nocy nie skrzętnie mnie omijał. Głęboki wdech by uspokoić skołtunione myśli zlewające się już niemal w jednostajny szum w mojej głowie. Tej nocy nawet księżyc nie miał siły świecić. Bylem pewien że ten dom pełen martwych wspomnień jest ostatnim miejscem w którym chciał bym w tej chwili być, lecz zadałem sobie pytanie "czy jest jakieś miejsce w którym chciał bym się teraz znaleźć?". Myśli powędrowały do czasów dzieciństwa gdy to po kolejnej kłótni rodziców za ścianą nakrywałem się szczelnie kocem i przenosiłem do krainy wyobraźni. Mieszkałem wtedy w Zielonej Górze, pięknym mieście słynącym z winnic, kabaretów i żużlu. Miasto to stało